Garancija in servis
Garancijski rok je označen na priloženem garancijskem listu oz. računu.
Garancija ne pripada potrošnemu materialu: baterije, papir, kartuše, mediji, tonerji in podobno (razen če ni označeno drugače)
Garancija ne pripada potrošnemu materialu: baterije, papir, kartuše, mediji, tonerji in podobno (razen če ni označeno drugače)
UVELJAVLJANJE REKLAMACIJE
Pokvarjenemu delu je potrebno priložiti:
- garancijski list in dobavnico / račun
- natančen opis napake, ki omogoča hitro lociranje in odpravo napake, v želji, da vam reklamacijo uredimo čim prej.
Garancijska popravila lahko uveljavljate v našem servisu v Ljubljani.
Pogoji za uveljavljanje garancije so:
- da izdelek ni mehansko poškodovan
- da v izdelek ni posegla oseba brez pooblastila
- da je kupec ravnal skladno z navodili za uporabo
- da je kupec uporabljal originalni potrošni material
GARANCIJSKA IZJAVA
Izjavljamo:
- garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na proizvodu
- garancija velja samo na območju Republike Slovenije
- da bo proizvod v garancijskem roku brezhibno deloval, v kolikor se boste ravnali po danih navodilih in v skladu z njegovim namenom
- da bomo v garancijskem roku odpravili okvare in pomanjkljivosti v roku, ki ne bo daljši od 45 dni, v nasprotnem primeru vam bomo proizvod na vašo zahtevo zamenjali z novim oz. vrnili vplačani znesek
- da bomo v garancijskem roku zagotovili servisne usluge ali potrebne nadomestne dele za proizvod
- čas po preteku garancijskega roka, v katerem vam zagotavljamo vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate, je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka
GARANCIJA PRENEHA ZARADI
- neupoštevanja priloženih navodil
- malomarnega ravnanja z izdelkom
- posega v izdelek, ki ga je opravila nepooblaščena oseba
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe
- poškodbe, katere so posledica previsoke električne napetosti, kratkega stika, izlitja baterij, ... poškodbe zaradi elementarne nesreče - poplave, požara ipd.
- okvare povzročene med transportom po naši izročitvi
V nobenem primeru ne odgovarjamo za izgubo podatkov.
Za popravila izven garancijskega roka se obrnite na elektronsko pošto [email protected], kjer vas bomo napotili na ustreznega serviserja.
V podjetju ne poslujemo z gotovino.
Za popravila izven garancijskega roka se obrnite na elektronsko pošto [email protected], kjer vas bomo napotili na ustreznega serviserja.
V podjetju ne poslujemo z gotovino.